Fitgoo Dijital Medya | Denizli Sosyal Medya Ajansı

Blog

Sosyal medya ve dijital pazarlama gündemine dair yenilikleri, ajansımızdaki son gelişmeleri buradan öğrenebilirsiniz.

Kurumsal Bir Facebook Sayfasında Olması Gerekenler

Kurumsal Bir Facebook Sayfasında Olması Gerekenler

Sosyal medyanın kalbi olan Facebook‘ta kurumsal firmalar olmadan olmaz. Her dilden her çeşit insanın bulunduğu Facebook’ta her firma da artık var. 

Sosyal medyanın kalbi olan Facebook‘ta kurumsal firmalar olmadan olmaz. Her dilden her çeşit insanın bulunduğu Facebook’ta her firma da artık var.  Facebook yaptığı yenilikler ile kurumsal sayfa sayısını ve reklam potansiyeli arttırmış durumda. Bu sebeple Facebook’ta kurum hesaplarının yönetiminde dikkat edilmesi gereken belli başlı konular vardır.

 

1)  Kalıcı Bağlantı

Sayfanızı oluşturduktan sonra Facebook’un sizden istediği ilk isteklerden bir tanesi bir kalıcı bağlantı oluşturmak. Bu bağlantıyı oluştururken kısaltma, alt çizgi ya da firmanız ait olmayan bir içeriği girmek iyi olmayacaktır. Sağlıklı bağlantı oluşturmak ilerleyen süreçte ziyaretçileriniz tarafından daha alışıldık bir duruma gelerek insanların sizi ziyaret etmesini kolaylaştırır.

 

İyi bağlantı örnekleri: fb.com/fitgoodijital – fb.com/fitgooajans

Kötü bağlantı örnekleri: fb.com/fitgoo_dijital -  fb.com/fitgoo-dijital-medya

 

2) Sayfa Tasarımı

Oluşturduğunuz sayfanın tasarımı ziyaretçileriniz ve müşteriniz tarafından çok önemli. Sosyal medyada oluşturacağınız kimlik, şirket için insanların aklına iyi, kötü, karizmatik, yüksek, başarılı, vasıfsız, sevecen, cana yakın gibi duyguları oluşturuyor.

O yüzden tasarımda oluşturacağınız farklılar ve renkler ziyaretçileriniz de iyi bir izlenim bırakmalıdır.

 

3) Paylaşım Tasarımları

Sayfanızda paylaşacağınız içeriklerin de tasarımı oluşturduğunuz sayfaya uygun özgün içerikler olmalı. Firmanızın renk paletine uygun farklı konseptlerde tasarımlar oluşturmalısınız, sürekli aynı tasarımları kullanmak ziyaretçileri yorar ve sıkar. Artık içerikler farklı ve kaliteli olsa bile ziyaretçiler açısından aynı şey paylaşılıyormuş izlenimi oluşturur. Geri dönüşüm açısından etkin ya da pasif olmanız sizin elinizde, farklı tasarımlar kullanmak ve özgün tasarımlar kullanmak sayfanızı daha etkin yapacaktır.

 

4) Farklı İçerikler

Sayfanızda paylaşacağınız içerikler birbirini tekrar eden aynı içerikler olmamalı, sürekli güncel farklı içerikler bulmalısınız. Farklı seriler yaparak ziyaretçilerinize yeni içerikler sunmalısınız aksi takdirde pasif bir sayfa olursunuz.  Farklı oluşturdunuz içerikler ziyaretçilerinizin dikkatini çekecektir ve daha aktif bir sayfa olma yolunda ilerleyecektir.

 

5) İletişim Çağrısı

Sayfanız üzerinden ziyaretçileriniz web alanınıza ya da size hızlı bir şekilde ulaşabilmeli… Facebook bizlere bunu daha iyi sağlayabilmemiz için sayfamızın üst bölümüne böyle bir buton eklemiş, bu butonu yapılandırarak nasıl bir iletişim metodu istiyorsak onu kullanabiliyoruz.

 

6) Geri Dönüşüm

Sayfanıza gelen ziyaretçilerin mesajlarını ve yorumlarını olabildiğince okumak ve geri dönüşüm sağlamak oldukça önemlidir. Ne kadar iyi olursanız olun ziyaretçileriniz ile iletişiminizde sıkıntı varsa problemler başlıyor demektir. Facebook’ta sizinle iletişime geçenler için hazır cevaplar kullanabilir ve daha sonra istenilen cevapları verebilirsiniz, son gelen yenilikler ile beraber artık Facebook Messenger‘ı kullanarak daha hızlı yanıt verebiliyorsunuz.

 

Fitgoo Dijital Medya

  • Bakırlı Kavşağı 110/1 Sk. No:9 Nev Plaza Kat:4 Merkezefendi/DENİZLİ

  • 0 532 219 17 64
    0 258 242 000 1

  • tuncay@hasem.com.tr
    fitgoo@fitgoo.com.tr